Nuffnang

CARI KANDUNGAN BLOG MAN PERLIS

Loading

Neelofa Tiada Sensitiviti

Neelofa Tiada Sensitiviti

Wah!!! Versatile sungguh artis merangkap pengecara kita sorang ni ye. Siap ditemubual sambil dia
Mungkin gambar diatas tak cukup jelas menampakkan seluar dalam Si Neelofa tu. Meh tengok gambar dibawah ni pulak.
gambar-neelofa dan comel nampak seluar dalam
Tak nampak jugak? Meh kita dekatkan sikit. Kalau tak nampak jugak, memang sah la korang buta. Hehehe…
gambar-neelofa dan comel nampak seluar dalam 2
Apa yang Semut nak ketengahkan disini ialah mengenai cara berpakaian. Kalau ye pun nak nampak glamour, jangan la sampai keterlaluan macam ni.
Mungkin bagi Si Neelofa ni, apa yang dia pakai tu tak salah. Memang tak salah pun kalau dia bukan orang Islam. Kot kalau dia Islam, dia kena tau yang cara berpakaian dia tu Haram!!!
Ps: Mungkin sebab ni la Si Wali Terompah tu teruja sangat nak jadi artis ye tak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Loading...