Nuffnang

CARI KANDUNGAN BLOG MAN PERLIS

Loading

5 Posisi Sex Paling Digilai Wanita

 

TIDAK ada satu posisi bercinta yang disukai semua wanita . Tapi sekurang-kurangnya , ada beberapa posisi yang digemari kebanyakan wanita .

Sebahagian besar lelaki akan senang melihat pasangannya menikmati orgasme . Untuk mewujudkannya , lelaki mengusahakan pelbagai usaha , termasuk mengetahui gaya ngeseks kegemaran wanita . Berikut panduan untuk anda , seperti dibocorkan Health24 yang hujung - hujungnya tak hanya untuk memaksimumkan kenikmatan pasangan , tapi juga kenikmatan anda .

mengangkang

Anda berbaring di belakang , boleh dengan menggunakan bantal . Setelah dia ( pihak wanita ) berada di atas anda dan anda sudah penetrasi , anda boleh memiringkan pinggul ke depan sedikit , yang membolehkannya untuk memainkan Miss V dengan lebih tinggi .

Banyak wanita mencari cara yang boleh dipercayai untuk menikmati orgasme klitoris , terutama jika mereka berbaring di atas anda . Dia mungkin lebih suka anda untuk berbaring diam dan membiarkan ia mengawal irama permainan . Jangan bimbang , ini juga akan menyenangkan anda .

misionari

Kedudukan ini membolehkan serangan penuh dan kenalan mata . Cuba tarik tubuh pasangan untuk lebih dekat dengan tubuh anda . Anda juga boleh menahan diri pada lengan sambil bergerak penetrasi , sangat perlahan dan berirama . Untuk lebih maksimum , cubalah meletakkan bantal di bawah bokongnya .

berdiri

Untuk gaya bercinta ini , anda akan memerlukan permukaan yang sangat kukuh , pada ketinggian sekitar pinggang . Jika permukaan cukup sejuk , keras atau kasar , anda boleh menggunakan tuala sebagai alasnya .

Alasan mengapa begitu banyak wanita menyukai kedudukan ini adalah membolehkannya kenalan dengan G - spot . Sebahagian wanita mendapati bahawa kedudukan ini merupakan satu - satunya kedudukan di mana mereka boleh ejakulasi . Ia harus sepenuhnya terangsang sebelum anda penetrasi sangat dalam .

menyendok

Menyendok adalah kedudukan bercinta yang lambat , intim , dan terasa sangat erotik . Pasangan tidur condong sementara anda berada di belakangnya untuk penetrasi . Tidak ada hubungan mata kecuali jika anda mempunyai sebuah cermin yang diletakkan secara strategik ( bukan idea yang buruk jika pasangan suka ) . Kedudukan ini juga tidak membolehkan anda untuk mencium dan menjilat leher dan telinganya .

bengkok

Anda boleh melakukan doggy style sambil berdiri , melutut , atau berbaring . Untuk yang terakhir , anda boleh meletakkan bantal di bawah pinggul , dan penetrasi dari belakang sambil menahan berat badan dengan tangan .

Berdiri atau melutut membolehkan penembusan dalam , dan anda boleh menahan pinggul pasangan dengan tangan , juga mengendalikan serangan melalui gerakan pinggul pasangan .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Loading...