Nuffnang

CARI KANDUNGAN BLOG MAN PERLIS

Loading

Senarai Artis Youtube Malaysia


Senarai Artis Youtube Malaysia | Artist-artist Youtube dari http://ceriterahmad.blogspot.com/2013/01/senarai-artis-youtube-malaysia.html

Berikut adalah senarai artis-artis Malaysia yang kini sudah menjadi antara penyanyi yang mencatat sejarah dan kejayaan yang tersendiri.. Youtube adalah platform yang digunakan sebagai tempat untuk menyerlahkan bakat nyanyian… Pada mulanya mereka buat video and upload ke youtubeuntuk suka2 jak.. Tapi ternyata dah rezeki diorang.. Diorang ni memang berbakat besar woo..

Tahukah anda..? Youtube mampu melahirkan bakat2 besar sebesar gajah..? Senarai berikut aku dapatkan melalui kajian-kajian yang aku lakukan melalui wikipedia dan youtube. So, kepada mana-mana blogger yang nak kopi paste nescafe entri ni.. Aku benarkan tapi jangan lupa bagi backlink. Entri ini adalah entri pertama yang berada di google..

yuna terukir di bintang
Lagu Popular Terukir Di Bintang (Juara AJL 27)

najwa latif adaMU sahabat kosong
Lagu Popular KosongAdaMUSahabat

ainan tasneem, aku suka dia, kamu saja, 150 juta
Lagu Popular Aku Suka Dia, Kamu Saja150 Juta

4. Bo Amir Iqram
bo amir iqram lagu
Lagu Popular Lagu

5. Zee Avi
zee avi kantoi
Lagu Popular Kantoi

tasha manshahar be mine
Lagu Popular Be Mine

7. Affan Aizat
8. Syed Shamim
syed shamim be mine


daiyan trisha


10. Cumi1569 (Singapura)
cumi1569
The most popular youtube cover..Suara dia pergh memang power..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Loading...